Türkiye'nin en gelişmiş torrent paylaşım merkezi www.methbox.com 'a hoşgeldiniz.





Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
John Wick Hex İnceleme
#1
Video 
Bana en hızlı tempolu, iyi koreografiye sahip aksiyon filmlerinden birinin, bir oyun formatına dönüştürülmesi ve yavaş çekimde oynanması gerektiğini söyleseydiniz, delirdiğinizi düşünürdüm. Ancak, kulağa geldiği kadar çılgınca olan Bithell Games'in John Wick Hex filmi, franchise'ın eylemini tepeden aşağıya, taktiksel, neredeyse sıra tabanlı bir oyuna yansıtmayı başarır. 


Başlangıç
Oyunun ilk açılışında ana menü tarafından karşılandım. Bunu her zaman bir artı olarak görüyorum, çünkü oyuna tam odaklanmadan önce grafikler ve ses ayarlarında değişiklik yapma şansı veriyor. Düzenlenecek çok fazla grafik ayarı yoktu (tamamen dürüst olmak gerekirse, John Wick Hex’in gölgeli stili olarak tanımlayacağım şeyi değiştirecek pek bir şey yoktu ) ve bazı ses seviyelerini ayarladıktan sonra oynanabilir oldu.

Oyuna başladıktan sonra, neredeyse çizgi roman gibi, paneller halinde kat-kat katlanmış bir kesim sundu. İlk gerçek teknik oyun karakterini konuşurken farkettim. Kesme sahnesinde panelden panele değişen bu tuhaf çerçeve donuyor, ama sonunda kendini çözüyor gibiydi. Sahne kuruldu ve ben John Wick'in takımını giydim.

İlk kan
Oyunun nasıl oynandığını açıklayan eğitici bölmeler açıldı. Onları kısa ve öz de olsa faydalı buldum. Öğrenmenin en iyi yolu bunu yapmaktır  Wink  Mesafeyi kapatmak için 'hex' ten 'hex' e geçerek ilk düşmanıma yaklaştım. Ardından eylem silahımı çektim. 'Ateş et' altında, vurma şansımın % 80 olduğunu gördüm. Çok riskli. Birkaç altıgen ileri ilerlerim ve vuruş şansım % 100'e yükseldi. Vur komutunu başlattım ve biraz sonra ikinci, iki namlu ateşimden sonra, düşman bastırıldı. 

John Wick Hex , ona açıkça düşmanca bir ortam olarak tanımlanabilecek en iyi şansı vermek için John'u taktiksel olarak konumlandırmakla ilgilidir. Gerçekten dünyaya karşı sensin. Oyun eylemleri, ekranın en üstünde görüntülenen bir zaman çizelgesi boyunca gerçekleşir. Bu, XCOM gibi daha geleneksel bir taktiksel oyunda görülebileceği gibi dönüşlerden farklı . Basitçe söylemek gerekirse, hem oyuncunun hem de çevresindeki düşmanların her hareketini 'X' saniyesi alır. Bir düşmanın oyuncuya atış yapması gerektiğini ve atış yapması iki saniye sürecek. Oyun süresi durakladığında, oyuncuya bu senaryoda birçok seçenek sunulur. Düşmanın gardını kırmak için harekete geçebilir, yakın dövüşler için acele edebilir ya da sizi vurmadan önce zamana izin vererek düşmanı vurabilirsiniz.

Alıntı:
Zaman çizelgesine aşinalık, John Wick Hex'te başarının anahtarıdır.


Hızı Ayarlama
Düşmanın zaman çizelgesi senin altında. Amaçlanan bir eylem gösterilir ve zaman çizelgesi genişler. Verilen zaman çizelgesinde düşmanı en iyi şekilde alt etmek için hangi eylemlerin gerçekleştirileceğine karar vermek size bağlıdır. Amaçlanan herhangi bir eylem, ham sayı çıktısı sağlasa bile, en üstte görüntülenen varsayımsal bir zaman çizelgesinde görünecektir. Bu zaman çizelgesi sistemini kullanmak daha geleneksel sıra tabanlı taktiksel RPG'leri eşsiz bir şekilde ele alıyor. Bu sistem sayesinde, John Wick Hex , oyunun alışıla gelmişinden çok daha hızlı bir şekilde işler. Daha büyük bir oyun mücadelesi arayan oyuncular, bir sonraki adımda ne hamle yapmaları gerektiğine karar vermek için oyuncuya her duraklama döngüsünde sadece 5 saniye süre veren bir mod bulacaktır.

Çekirdek oyun içinde, elbette, bandajlarla iyileşebilen sağlık var. Bandajlar sınırlı bir kaynaktır ve bunların kullanımı oyun içi değerli dakikalardır. Aynısı cephane için de söylenebilir. Çoğu zaman, düşmanlar tarafından düşürülen silahlar arasında geçiş yapılması bir zorunluluktur. Bir kez daha, yeni bir silah almak, çevrede her şeyin olabileceği oyun içi saniyeleri de alır. Oyun sırasında çeşitli faktörleri değiştiren 'odak' göstergesi de var. Bu da sınırlıdır, ancak zaman geçtikçe yavaşça yenilenir. John Wick Hex , “Zamanını akıllıca kullan.” Deyişinin özetidir.

Sonuç
Bunu geçtikten sonra, oyun döngüsünde gerçekten başka bir şey yok. Seviyeden seviyeye taşınamayan sağlık ve mühimmat nedeniyle ilave bir zorluk katmanı daha eklendi. Cel-shaded sanat tarzı iyi yapılır ve oyuncuda ortaya canlı renkler ile, benzersiz gözükür. Animasyonlar bazen biraz garip hissedilebilir, ancak bunun dışında John Wick Hex , 9-12 saatlik keyifli bir başlangıç deneyimi sunar.

Genel olarak,  John Wick Hex keyifli, ama muhtemelen kısa bir deneyim sunuyor. Bu, franchise hayranları veya taktiksel oynanış tarzının hayranları için kesinlikle kazanılmaya değer.


Foruma Git:


Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi